+375 [17] 259-18-34

+375 [17] 259-18-72

Кантакты

УП "БеллесЭкспарт"

  • ул. Скрыганава, 6, оф. 403
    220073 г. Мінск, Рэспубліка Беларусь
  • +375 (17) 259-18-34, 259-17-98
  • +375 (17) 259-18-72, 259-17-06 (факс)

Філіял в г. Смалявічы

  • ул. Тарговая, 39
    222201 г. Смалявічы, Рэспубліка Беларусь
  • +375 (17) 765-47-98
  • +375 (44) 551-05-05, 552-05-05

Банкаўскія рэквізіты

  • р/с BY58BPSB30121077510189330000 в ДО № 701 на Чкалова Регіянальнай дырэкцыі № 700 по г. Мінску і Мінскай вобласці ААА "БПС-Ашчадбанк"
    г. Мінск, ул. Чкалава, 18/1, БІК BPSBBY2X
    УНП 100994804
  • в/с BY11BPSB30121077510218400000 (USD)
    в/с BY89BPSB30121077510509780000 (EUR)
    в/с BY11BPSB30121077510896430000 (RUB)

Карта праезда


Кіраўніцтва прадпрыемства

  • Малышаў Мікалай Сцяпаеавіч
    Дырэктар
  • Прыём грамадзян, у тым ліку прадстаўнікоў юрыдычных асоб:
  • 1-я серада месяца з 8.00 да 13.00, оф.403
  • +375 (17) 259-18-97
  • Мацюлін Сяргей Анатольевіч
    намеснік дырэктара
  • +375 (17) 259-17-97
  • Мінчук Аляксандр Васільевіч
    намеснік дырэктара - кіраўнік філіяла
  • Прыём грамадзян, у тым ліку прадстаўнікоў юрыдычных асоб:
  • 2-і чацвер месяца з 14:00 да 20:00, оф.401
  • +375 (17) 259-17-98

Прыёмная

  • Хаўстовіч Святлана Леанідаўна
    сакратар
  • +375 (17) 259-18-72

Аддзел знешніх эканамічных сувязяў

  • Барысаў Віталій Уладзіміравіч
    начальнік аддзела
  • +375 (17) 259-18-34

Аддзел рэалізацыі лесапрадукцыі на экспарт

  • Гасціловіч Юрый Рыгоравич
    начальнік аддзела
  • +375 (17) 259-17-83

Аддзел закупак і продажу

  • Кошаль Сяргей Валянцінавіч
    начальнік аддзела
  • +375 (17) 259-18-40

Аддзел бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці

  • Касавец Ала Станіславаўна
    галоўны бухгалтар
  • +375 (17) 259-18-64

Юрыдычны аддзел

  • Белая Святлана Міхайлаўна
    начальнік аддзела
  • +375 (17) 259-18-43

Аддзел кіравання праектам Усясветнага банка

  • Макарэвіч Аксана Іванаўна
    начальнік аддзела
  • +375 (17) 259-18-18

Аддзел адміністратыўна-гаспадарчага абслугоўвання

  • Лешчанка Ларыса Міхайлаўна
    начальнік аддзела
  • +375 (17) 259-18-93

Філіял у г. Смалявічы

Камерцыйны сектар

  • Драніца Дзмітрый Рыгоравіч
    начальнік камерцыйнага сектару
  • +375 (17) 765-47-98

Сервісны сектар

  • Дзялендзік Дзмітрый Анатольевіч
    начальнік сервіснага сектару
  • +375 (17) 765-45-87

Міністэрства лясной гаспадаркі
Рэспублікі Беларусь

  • вул.Мяснікова, 39
  • 220048, г. Мiнск



Тэлефоны

  • +375 (17) 200-46-01  прыёмная
  • +375 (17) 200-47-31  прэс-служба
  • +375 (17) 200-44-97  факс
  • +375 (17) 200-32-00  "Гарачая лінія" па пытаннях аб аказанні паслуг па нарыхтоўцы драўніны

ДВЛГА


  • Брэсцкае ДВЛГА
    Віцебскае ДВЛГА
    Гомельскае ДВЛГА
    Гродненскае ДВЛГА
    Мінскае ДВЛГА
    Магілеўскае ДВЛГА

Тэлефоны


  • +375 (162) 43-65-61, 43-66-13
  • +375 (212) 24-31-65, 24-37-77
  • +375 (232) 57-57-65, 57-51-94
  • +375 (152) 41-77-81, 41-33-12
  • +375 (17) 213-15-71, 213-15-70
  • +375 (222) 25-23-52, 31-14-31

Электронныя звароты падыходзяць да разгляду ў парадку, які ўстаноўлены для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, якія прадугледжаны заканадаўствам.

Нарматыўнае рэгуляванне

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб"

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г.№ 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г.№2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарата і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва"

Звароты выкладаюцца на белаускай ці рускай мове

Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

  • - назву і( ці) адрас арганізацыі ці пасаду асобы, каторым напраўляецца зварот;

  • - прозвішчта асабістае імя, па бацьку ( пры наяўнасці) або ініцыялы грамадзяніна, адрас его месца жыхарства (месца знаходжання);

  • - адрас электроннай пошты заяўніка;

  • - выказванне сутнасці звароту.



Форма обращения граждан


 
Ф.И.О. гражданина*
Адрес места жительства либо места пребывания гражданина*
E-mail*
Контактный телефон*
Текст обращения*
Прикрепить файл
Защита от автоматического заполнения
 
Введите символы с картинки*
   

* - обязательные поля


Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:

  • - назву і(ці) адрас арганізацыі ці пасаду асобы, каторым напраўляецца зварот;

  • - поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;

  • - адрас электроннай пошты заяўніка;

  • - выказванне сутнасці звароту;

  • - прозвішчта асабістае імя, па бацьку (пры наяўнасці) або ініцыялы кіраўніка або асобы, якая ўпаўнаважана ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.


Форма обращения юридических лиц


 
Полное наименование юридического лица*
Ф.И.О. лица, уполномоченного в установленном порядке подписывать обращения*
Адрес местонахождения юридического лица*
E-mail*
Контактный телефон*
Текст обращения*
Прикрепить файл
Защита от автоматического заполнения
 
Введите символы с картинки*
   

* - обязательные поля

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца электронныя копіі дакументаў, якія пацверджваюць іх паўнамоцтвы.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя пра вынікі іх папярэдняга разгляду. Пры наяўнасці дакументаў, якія пацверджваюць гэтую інфармацыю, да зварота павінны быць прыкладзены электронныя копіі (сканы) ўказаных дакументаў.

Электронныя копіі дакументаў, якія пацверджваюць паўнамоцтвы заяўнікоў, якія ўтрымліваюць інфармацыю пра вынікі папярэдяга разгляду зваротаў, а таксама іншых дакументаў ці звестак, неабходных для рашэння пытанняў,выкладзеных у зваротах, прымацоўваюцца да формаў электронных зваротаў ці да ліста, які дасылаецца на адрас электроннай пошты суда.

Электронныя копіі дакументаў прымацоўваюцца ў формах: PDF/A, DOCX, DOC, RTF, TXT, ODT, ZIP, RAR, PNG, TIFF, JPEG, JPG.

У зваротах не дапускаецца ўжыванне нецэнзурных або зневажальных слоў ці выразаў.

Расходы, звязаныя з разглядам зваротаў

Звароткі разглядаюцца без збірання платы.

Расходы, якія панесены ў сувязі з разглядам сістэматычна напраўляемых ( тры і больш разоў на працягу года) неабаснаваных зваротаў, а таксама зваротаў, якія ўтрымліваюць заведама хлуслівыя звесткі, могуць быць спагнаны з заяўніка ў судзебным парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам ( да такіх расходаў адносяцца: сумы, якія належаць выплаце экспертам і іншым спецыялістам, якія прыцягаюцца да разгляду зваротаў, паштовыя траты, траты, звязаныя з выездам на месца разгляду зварота, і іншыя расходы, за выключэннем аплаты працоўнага часу работнікаў, якія разглядаюць зварот).

Тэрмін падачы зваротаў

Падача заяў і прапаноў тэрмінам не абмяжоўваюцца.

Скаргі могуць быць пададзены заяўнікамі на працягу трох гадоў з таго дня, калі яны даведаліся ці павінны былі даведацца пра парушэнні іх праў, свабод ці законных інтарэсаў. У выпадку, калі ўказаны тэрмін прапушчаны па ўважлівай прычыне ( цяжкае захворванне, інваліднасць, доўгая камандзіроўка і інш.), наяўнасць якой пацверджана адпаведнымі дакументамі, прадстаўленымі заяўнікам, гэты тэрмін належыць аднавіць па рашэнні старшыні суда, і скарга разглядаецца ў парадку, прадугледжаным Законaм. 

Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры па абароне, забеспячэнню рэалізацыі, устанаўленню праў, свабод і (ці) законных інтарэсаў заяўнікоў і накіраваны ім пісьмовыя адказы.

Пры адсутнасці ў зваротах якіх-небудзь рэкамендацый, патрабаванняў,хадатайстваў,звестак пра парушэнне актаў заканадаўства, недахопах у рабоце арганізацый ці пры наяўнасці ў іх толькі ўдзячнасці такія звароткі прымаюцца да ведама і адказы на іх не накіроўваюцца.


Электронныя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:  

  • - выкладзены не на беларускай ці рускай мове;

  • - не маюць прозвішча, асабістага імя, па бацьку (пры наяўнасці) або ініцыялы грамадзяніна, адрасу яго месца жыхарства (месца знаходжання);

  • - не ўтрымліваюць наймення юрыдычнай асобы і адрсу яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, па бацьку (пры наяўнасці) або ініцыялы кіраўніка ці асобы, якая мае паўнамоцтвы ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);

  • - не ўтрымлівае наймення і (ці) адрас арганізацыі або пасады асобы, каторым накіроўваецца зварот;

  • - не ўтрымлівае адрас электроннай пошты заяўніка;

  • - не ўтрымлівае сутнасці звароту;

  • - утрымлівае тэкст, які не паддаецца прачытанню;

  • - утрымлівае нецэнзурныя або зневажальныя словы ці выразы;

  • - належаць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу , заканадаўствам, аб адміністрацыйных працэдурах, з’ яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

  • - прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

  • - заяўнікам пададзена паўторны зварот, у якім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;

  • - з заяўнікам перарвана перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Права на адкліканне электроннага звароту

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці. Адклікаць электронны зварот можна двума спосабамі:

  • - падаць пісьмовую заяву;

  • - направіць заяву ў электроннай форме тым самым спосабам якім было напраўлена электронны зварот.

Тэрмін разгляду зваротаў

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дней, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Калі для рашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходна ажыццявіць пэўныя дзеянні, атрымаць інфармацыю з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перабольшваюць 1 месяц, заяўнікам накіроўваецца пісьмовае ўведамленне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну, тэрмінах ажыццяўлення неабходных дзеянняў ці тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

Пісьмовае ўведамленне накіроўваецца заяўнікам у тэрміны не пазней 1 месяца з дня, наступнага за днём паступлення іх зваротаў.

Адказы на электронныя звароты

Адказы (ўведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, указаны ў электронных зваротах.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя ўведамленні) у выпадках, калі:

  • - заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ або адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;

  • - ў электронным звароце ўказаны адрас электроннай пошты, па каторым па тэхнічных прычынах не ўдалося даслаць адказ (уведамленне).

Калі для разгляду электроннага звароту па сутнасці неабходна ўказанне персанальных дадзеных заяўніка ці іншых асоб, за выключэннем тых, што ўтрымліваюцца ў звароце, заяўніку прапануецца звярнуцца з вусным ці пісьмовым зваротам.

Абскарджанне адказаў на звароты

Адказ на зварот ці рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў парадку артыкула 20 Закона.

Разгляд паўторных зваротаў

Пры пакіданні ў адпаведнасці з абзацамі трэцім, чацвертым ці шостым пункта 1 артыкула 15 Закона паўторнага звароту без разгляду па сутнасці заяўнік пісьмова ўведамляецца, што паўторны зварот неабаснаваны і перапіска з ім па гэтым пытанні прыпыняецца.

Пры паступленні паўторнага звароту ад заяўніка, перапіска з якім прыпынена, такі зварот пакідаецца без разгляду па сутнасці без ўведамлення заяўніка

Разгляд ананімных звароткаў

Ананімныя звароткі – гэта звароткі заяўнікоў, у якіх:

  • - не ўказаны прозвішча, ўласнае імя, па бацьку(пры наяўнасці) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

  • - не ўказаны найменне юрыдычнай асобы (поўнае ці скарочанае) ці яго месца знаходжання;

  • - указанные дадзеныя не адпавядаюць сапраўднасці.

Ананімныя звароты не належаць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак пра рыхтуемае злачынства, злачынства, якое ажыццяўляецца ці ажыццявілася.

Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб.

Звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

Пісьмовыя звароты падаюцца кур’ерам па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Пісьмовы зварот можа быць пададзены па адрасе месцазнаходжання УП “ Беллесэкспарт” 220073, г.Мінск, вул.Скрыганава, д.6 оф.403

Графік асабістага прыёму грамадзян ( у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў) і прадстаўнікоў юрыдычных асоб службовымі асобамі УП «Беллесэкспарт»

  • Малышаў Мікалай Сцяпанавіч - дырэктар
    1-я серада месяца з 8:00 да 13:00, оф. 403;

  • Мінчук Аляксандр Васільевіч – намеснік дырэктара-кіраўнік філіяла
    2-і чацвер месяца з 14:00 да 20:00, оф. 401

Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму дырэктара ( намесніка дырэктара – кіраўніка філіяла) асабісты прыём праводзіць асоба, якая выконвае яго абавязкі.

Папярэдні запіс на асабісты прыём не вядзецца.

Пры вусным звароце грамадзяніна, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб павінны прад’явіць дакумент, які запэўнівае асобу. Прадстаўнікі заяўнікоў павінны прад’явіць таксама дакументы, што запэўніваюць іх паўнамоцтвы.

Службовыя асобы арганізацый, якія праводзяць асабісты прыём, могуць адмовіць у асабістым прыёме ў выпадках:

  • - звароткі па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі гэтых арганізацый;

  • - звароты ў неўстаноўленыя дні і гадзіны;

  • - калі заяўніку ў ходзе асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавілі;

  • - калі з заяўнікам перапынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Пры правядзенні асабістага прыёму па рашэнні кіраўніка арганізацыі могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі ( аўдыё - і відэазапіс, кіна і фотаздымка), аб чым заяўнік павінен быць папярэджаны да пачатку асабістага прыёму.

Парадак разгляду ў УП "Беллесэкспарт" зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб устаноўлены:

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г.№ 300-3 "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб"

Інструкцыя аб арганізацыі работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб і парадку вядзення па іх справаводства ў УП "Белэкспарт", зацверджаная загадам УП "Белэкспарт" ад 28.12.2015 г.№ 155

Электронны зварот можна падаць ў УП "Беллесэкспарт" скарыстаўшы спецыяльную рубрыку сучаснага сайта "Электронны зварот".

Кніга заўваг і прапаноў УП "Беллесэкспарт" знаходзіцца па адрасе: Г.Мінск, вул.Скрыганава, д.6, оф.403. Адказная асоба - сакратар прыёмнай кіраўніка Хаўстовіч Святлана Леанідаўна, тэл. 017 2591872

Кніга заўваг і прапаноў ФІЛІЯЛА УП "Беллесэкспарт" знаходзіцца па адрасе: г.Смалявічы, вул.Тарговая,д.39, прыёмная кіраўніка філіяла. Адказная асоба - вядучы бухгалтар філіялу Яфімава Валянціна Міхайлаўна, тэл. 017 7655834

Кніга заўваг і прапаноў ГАНДЛЁВАГА АБ’ЕКТУ "філіялу УП "Беллесэкспарт" знаходзіцца па адрасе: г.Смалявічы, вул.Тарговая, д.39, будынак складу. Адказная асоба - вядучы бухгалтар філіяла Яфімава Валянціна Міхайлаўна, тэл. 017 7655834.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца УП "Беллесэкспарт" па заявах грамадзян, зацверджаны загадам УП "Беллесэкспарт" ад 24.11.2016 г.№ 235

УП "Беллесэкспарт" НЕ ажыццяўляе адміністрацый ныя працэдуры ў адносінах юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.

Нарматыўныя прававыя акты:

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. N 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заяўках грамадзян".

Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. N 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур"..

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г.№ 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г.№193 і прызнанні страціўшымі моц некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь".

Пастанова Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 7 мая 2009 г.№ 39 "Аб зацвярджэнні інструкцыі аб парадку вядзення справаводства па адміністрацыйных працэдурах у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях"..

Тэлефоны "гарачых ліній", справачных службаў:

Гарачая лінія Міністэрства лясной гаспадаркі

У Міністэрстве лясной гаспадаркі працуе телефонная гарачая лінія па пытаннях аказання паслуг на лесанарыхтоўках у арганізацыях галіны.

Нумар тэлефона (8017) 200-3-200

Кампетэнтныя спецыялісты даюць прафесійныя кансультацыі па пытаннях супрацоўніцтва лесанарыхтоўчых кампаній, арганізацый, індывідуальных прадпрымальнікаў з лясгасамі Міністэрства лясной гаспадаркі ў галіне аказання паслуг па нарыхтоўцы і вывазе драўніны. Міністэрства працуе з 9:00 да 18:00, перарыў на абед з 13:00 да 14:00, выходныя - субота, нядзеля.

"Гарачая лінія" адміністрацыі Фрунзенскага раёна г. Мінска

Тэлефон +375 17 256-18-18 (па буднях, 10.00-13.00)

Справачна-інфармацыйная служба "Кантакт-цэнтр" Мінгарвыканкама

Па адзіным тэлефонным нумары 142 можна атрымаць інфармацыю пра рэжым работы дзяржаўных органаў, часу і парадку ажыццяўлення прыёму грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў і па іншых пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур.

Справачная інфармацыя па тэлефоне 142 прадстаўляецца бясплатна. Званок са стацыянарнага тэлефона, званок з сотавага тэлефона Life:), Velcom, MTC – па тарыфах аператараў сувязі.

Адваротная сувязь

Ваше имя*
Ваш E-mail*
Сообщение*
Защита от автоматических сообщений
CAPTCHA
Введите слово на картинке*