+375 [17] 259-18-34

+375 [17] 259-18-72

Export geography

Estonia
Объем: 0,15%
Sweden
Объем: 5%
Czech Republic
Объем: 2,2%
France
Объем: 0,02%
Ukraine
Объем: 0,3%
Uzbekistan
Объем: 0,07%
Turkmenistan
Объем: 0,07%
Rumania
Объем: 0,7%
Slovakia
Объем: 0,16%
Russia
Объем: 0,5%
Poland
Объем: 55%
UAE
Объем: 0,04%
Netherlands
Объем: 1,5%
Moldova
Объем: 0,03%
Lithuania
Объем: 11,7%
Latvia
Объем: 7,1%
China
Объем: 4,6%
Italy
Объем: 0,08%
Germany
Объем: 6,3%
Hungary
Объем: 0,33%
UK
Объем: 0,02%
Belgium
Объем: 2%
Azerbaijan
Объем: 1,6%
Austria
Объем: 0,5%
Abkhazia
Объем: 0,03%
Estonia
Объем: 0,11%
Sweden
Объем: 4%
Czech Republic
Объем: 1,8%
France
Объем: 0,01%
Finland
Объем: 0,22%
Ukraine
Объем: 0,06%
Uzbekistan
Объем: 0,12%
Turkmenistan
Объем: 0,11%
Slovenia
Объем: 0,01%
Slovakia
Объем: 0,27%
Rumania
Объем: 0,17%
Russia
Объем: 0,06%
Poland
Объем: 51,6%
UAE
Объем: 0,03%
Netherlands
Объем: 1,3%
Moldova
Объем: 0,01%
Lithuania
Объем: 10,7%
Latvia
Объем: 6,8%
China
Объем: 9,1%
Italy
Объем: 0,02%
Germany
Объем: 7,1%
Hungary
Объем: 0,2%
Belgium
Объем: 2,5%
Azerbaijan
Объем: 3,5%
Austria
Объем: 0,01%
Estonia
Объем: 0,01%
Sweden
Объем: 1,7%
Czech Republic
Объем: 1,4%
France
Объем: 0,03%
Uzbekistan
Объем: 0,24%
Turkey
Объем: 0,01%
Turkmenistan
Объем: 0,07%
Tajikistan
Объем: 0,02%
Slovakia
Объем: 0,24%
Rumania
Объем: 0,36%
Poland
Объем: 56,1%
Netherlands
Объем: 0,92%
Lithuania
Объем: 13,6%
Latvia
Объем: 5,5%
China
Объем: 6,7%
Cyprus
Объем: 0,01%
Italy
Объем: 0,05%
Denmark
Объем: 0,05%
Germany
Объем: 7,1%
Hungary
Объем: 0,04%
UK
Объем: 0,05%
Belgium
Объем: 2,4%
Azerbaijan
Объем: 3,1%
UAE
Объем: 0,3%
Russia
Объем: 0,02%
Year
  • 2012
  • 2013
  • 2014
— 0 - 5%
— 5% - 10%
— more than 10%

The implementation of export timber is carried out by companies in terms of delivery (DAF border of the Republic of Belarus) by rail or FCA (warehouse of the consignor) by truck (rail) transport. It is possible to conclude deals in terms of delivery (DDU, FOB, CIF).

Delivery of round timber is carried out mainly by rail (DAF). We have an opportunity to provide uniformity of shipments during the delivery period.